Sunday 1 January 2012

Selamat Tinggal Kesedihan...Selamat Datang Keceriaan

Sekarang da tahun baru nampaknya semua enjoy je..tapi aku punyai azam yang ingin aku laksanakan untuk tahun 2012..pada korang mungkin mudah tapi aku da tekad aku akan akhir tahun 2011 dengan kesedihan kerana esok takkan ada hari yang menyedihkan aku..

Kenangan tu memang indah sangat kalau kita nak ingat tapi xsemua kenangan tu indah..aku akui sampai sekarang aku masih ingat kat arwah pakwe aku tapi aku selalu jugak ingat hidup ni tak terhenti selepas arwah tinggalkan aku..hidup perlu diteruskan rupanya tak semudah yang diperkatakan..amat perit untuk aku meneruskan hidup yang sentiasa dibayangi masa lalu..aku tahu arwah dah lama tak ada aku sedar arwah dah lama tak wujud tapi aku tak tahu kenapa susah sangat hati ni nak mengakuinya..aku bukan pe aku takut bila aku berhenti ingatkan arwah..arwah ingat aku dah lupakan dy..aku tak mau kalau boleh selama hayat aku ni aku nak sangat ingat dy..
Dulu masa kawan aku hilang pakwe sebab xcident senang je aku cakap "tu dah takdir dy jangan nagis nanti arwah sedih" tapi bial aku sendiri yang rasa Ya Allah rasa nak tercabut jantung ni..malam tu nak baca yassin bagi habis pun dah tak larat je..dah la time tu aku sorang je kawan2 support melalui fon je sebab time tu aku tengah belajar kat kelantan..masa tu aku rasa berat sangat ujian yang aku tanggung sebab sebelum arwah pergi dy cakap keluarga dy akan datang meminang aku..aku selalu tertunggu2 bila agaknya keluarga arwah nak datang..berdebar sangat time tu..tapi lepas 11 syawal aku tak sangka tu yang aku dapat lepas aku tunggu..
Lepas tu aku terus kol ma aku..apa yang ma pesan kat aku dahla ngah orang da tak de jangan disedihkan sangat..tak de jodoh la tu..time tu luhuh hati aku bila ma aku sendiri cakap macam tu dan sebenarnya aku jugak tak boleh terima hakikat yang antara kami memang tak ada jodoh..
Apa pun sekarang no more cry..aku akan pastikan azam aku tercapai tak bererti aku tak nangis aku lupakan arwah..arwah selamanya dihati aku..
Awak  selamat tahun baru..dah setahun lebih awak tingglkan saya tapi saya rasa macam baru je kita kenal..doakan azam saya tercapai ye sayang..

No comments:

Post a Comment