Monday 2 January 2012

Cinta Ia Milik Siapa

Orang selalu tanya aku.."angah camne nak lupakan orang yang kita sayang"..aku sebenarnya bukan terrer pon bab2 cinta ni..sebab aku sendiri selalu je frust bila bercinta cuma aku tak pernah tunjuk yang aku ni frust sebab aku tak suka orang memandang yang perempuan ni lemah hanya ditinggalkan oleh orang yang paling dy sayang..


 

 Aku bukan apa dah mungkin bukan jodoh korang so jalan yang terbaik cuba terima dan terima hakikat walaupon pahit sangat nak telan..sebab aku pernah terbaca cara paling mudah melupakan sesuatu ialah dengan jangan cuba untuk melupakannya tapi biarkan ia berlalu sendiri..sebab makin selalu kita fikir kan makin sakit dan makin selalu kita nak ingat..buat apa kita nak ingat sampai sedih2 sedangkan dy boleh bahagia gelak2 dengan orang lain..so jangan bazirkan air mata untuk sesuatau yang jelas bukan milik kita..
so kepada sahabat2 angah yang tengah frust bercinta tu sabar je..em ada lain kes plak bila orang yang dia sayang tak sayangkan dia..tu pon satu hal jugak yela sorang je yang bertepuk kan susah..angah ada terbaca satu artikel yang mana doa Nabi Yusuf "Ya Allah sampaikan salam rindu kepada....(orang yang kita rindu) semoga aku juga menjadi kerinduannya amiin.."so boleh la korang amalkan kalau orang yang korang sayang tu tak rindukan korang..hehe..sebenarnya korang tak payah la nak risau sangat bila korang tak ada gf/bf tak kiamat pon cuba tengok orang yang tak de teman istimewa hidup dyorang happy je tak de pon runsing2..Ingat jodoh tu kerja Di Atas kita ni cukup berusaha dan berserah dengan siapa kita ditemukan..

No comments:

Post a Comment